چطوری میشه

5 ترفند وردپرس برای فصل تعطیلات

5 ترفند وردپرس برای فصل تعطیلات

اگر قبلاً متوجه نشده اید، حدود یک ماه تا کریسمس فاصله داریم. بله، به نظر می رسد دیروز بود که تزئینات در حال پایین آمدن بود، اما اکنون همه دوباره برای فصل جشن آماده می شوند.

هنگامی که خود را برای مهمانی ها و هدایا آماده می کنید، آیا به آماده سازی سایت وردپرس خود توجه کرده اید؟

بله درست است، سایت وردپرس شما نیز به عشق آخر سال نیاز دارد. نوامبر و دسامبر برخی از پربارترین ماه های سال هستند و اگر آماده نباشید، فرصت را از دست می دهید.

در اینجا 5 پیشنهاد ساده وجود دارد تا سایت وردپرس خود را برای شروع این فصل جشن آماده کنید.

افزایش اشتراک ایمیل

اگر یک خبرنامه ایمیلی اجرا می کنید، زمانی بهتر از اکنون برای افزایش تعداد مشترکین خود وجود ندارد.

افراد تمایل دارند تا پایان سال از کار خود خارج شوند و زمان بیشتری را صرف مرور وب، خواندن محتوا و خرید کنند. آنها می توانند پذیرش بیشتری برای ثبت نام در خبرنامه ها داشته باشند، بنابراین زمان بسیار خوبی برای قرار دادن آن در مرکز و قرار دادن آن است.

یک کادر پاپ آپ اشتراک ایمیل ساده برای افزایش تعداد مشترکان معجزه می کند. یک پاپ آپ ساده فقط برای بازدیدکنندگان جدید ظاهر شود و برنامه ریزی کنید که پس از 15 ثانیه حضور کاربر در سایت شما یا پس از دیدن 2 صفحه ظاهر شود.

اگر پاپ‌آپ‌ها مورد علاقه شما نیستند، از ابزاری مانند سلام استفاده کنید. نوار برای نوار اشتراک ایمیل که جلب توجه می کند. اینها واقعاً مؤثر هستند و فهرست خبرنامه را برای یکی از مشتریان ما دو برابر کردند.

HelloBar

لباس پوشیدن بازی

لباس های بابا نوئل را فراموش کنید. قالب بندی سایت خود برای فصل تعطیلات راهی عالی برای تقویت حال و هوای جشن است.

بهترین چیز این است که زیاد طول نمی کشد. افزودن یک کلاه بابانوئل ساده به لوگوی شما بسیار کارآمد است. اگر واقعاً به آن علاقه دارید سعی کنید یک گوزن شمالی رقصنده و بابانوئل مانند Zappos اضافه کنید 😉

برای کسانی که پلاگین نمایش اسلاید دارند، در یک تصویر مخصوص کریسمس قرار دهید تا سریعا حال و هوای خود را پیدا کنید. اگر برای ایده‌های طراحی کریسمس تلاش می‌کنید، مطمئناً یک ویترین کوچک زیبا در Dribbble.

تست آزمایشی

سایت‌ها معمولاً در طول ماه‌های نوامبر و دسامبر دارای در ترافیک هستند که زمان خوبی برای اجرای آزمایش‌های تبدیل می‌کند. هر هدفی که وب سایت شما ممکن است داشته باشد (فروش محصولات، اشتراک، ثبت نام و غیره) باید برای بهبود نرخ تبدیل خود آزمایش کنید. حجم ترافیک بالاتر به شما امکان می‌دهد خیلی سریع‌تر به نتیجه‌گیری در مورد آزمایش‌های خود برسید، زیرا آن را به بازدیدکنندگان بیشتری نشان می‌دهید.

ابزارهای تست

برخی از ابزارهای عالی برای استفاده Visual Website Optimizer و Optimizely هستند. اگر به دنبال چیزی رایگان هستید، می‌توانید آزمایش‌های محتوای Google Analytics.

vwo-software

مکالمات اجتماعی

همانطور که قبلاً گفتم، مردم تمایل دارند در پایان سال از کار خود خارج شوند و طبیعتاً زمان بیشتری را در مکان‌هایی مانند فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و غیره می‌گذرانند. اکنون زمان بسیار خوبی است تا به پروفایل‌های اجتماعی خود املاک و مستغلات بیشتری بدهید. و بازدیدکنندگان خود را فعالانه درگیر مکالمه با شما در رسانه های اجتماعی کنید.

من برخی از ایده های افزونه عالی برای فیس بوک، توییتر، پینترست، اینستاگرام را برای شما شرح داده ام.

social-sharing

فیس بوک

اگر وبلاگی با نظرات فعال دارید، از نظرات فیسبوک. این به شما امکان می دهد بحث نظرات را به فیس بوک ببرید و تعامل با محتوای خود را افزایش دهید. یا می‌توانید Disqus را امتحان کنید، یک ابزار عالی برای اظهار نظر اجتماعی.

برای دریافت ایده‌های بیشتر، به فهرست افزونه ها که می توانید در سایت خود ادغام کنید.

توئیتر

افزونه‌های ساده مانند ویجت توییتر Pro به نمایش توییت‌ها در سایت شما کمک می‌کند که برای ارائه مکالمه اجتماعی به بازدیدکنندگان شما عالی است. مورد علاقه دیگر ابزارهای توییتر است که شامل یک ویژگی عالی برای کمک به شما در ایجاد پست های وبلاگ از توییت های خود.

اینستاگرام

اینستاگرام با سرعتی خارق العاده در حال رشد است و اگر حساب کاربری دارید که به طور مرتب پست می کند، واقعاً باید آن عکس ها را در سایت وردپرس خود به نمایش بگذارید. اینستاگرام برای وردپرس (دیگر در دسترس نیست) تمام آخرین عکس‌های شما را در یک نوار کناری نمایش می‌دهد و به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد آخرین عکس‌های شما را ببینند و مهم‌تر از آن، نمایه اینستاگرام شما را دنبال کنند.

Pinterest

به‌جای پیوستن به این گروه و به شما بگوییم که Pinterest چقدر بزرگ شده است، فقط بدانید که ادغام سایت وردپرس خود با Pinterest بسیار ساده است. افزونه‌هایی مانند پین کردن آن در Pinterest پین کردن محتوای سایت خود را ساده کنید.

پاسخگوهای خودکار

ممکن است تا به حال متوجه شده باشید که من ایمیل‌ها را دوست دارم و این یکی دیگر از زیبایی‌های آن است: پاسخ‌دهندگان خودکار. اگر مطمئن نیستید که چه هستند، پاسخگویان خودکار به شما اجازه می‌دهند تا به‌محض انجام یک اقدام خاص، یک سری ایمیل به‌طور خودکار برای کاربر ارسال کنید.

به عنوان مثال، یک وبلاگ هنر و صنایع دستی می‌تواند به مشترکین ایمیل جدید مجموعه‌ای از ایمیل‌های ۴ هفته‌ای با الگوهای دوخت رایگان ارائه دهد. یکی دیگر می تواند یک سایت تجارت الکترونیکی باشد که به مشتریان پس از رها کردن سبد خرید، یک ایمیل خودکار ارسال می کند.

پیاده سازی ابزارهای پاسخگوی خودکار بسته به کاری که می خواهید انجام دهید می تواند بسیار ساده باشد. Vero، Aweber و Mailchimp همه محصولات پاسخگوی خودکار عالی دارند که باید امتحان کنید.

aweber

خب حالا چی؟

همه این ترفندها کارهایی هستند که می توانید همین الان انجام دهید، پس چرا صبر کنید؟ برخی از این ترفندها را می‌توانید توسط خودتان انجام دهید، اما اگر به کمک فنی نیاز دارید از توسعه‌دهنده محلی خود بخواهید یا از انجمن عمومی وردپرس برای مشاوره استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا